Associations between EFL students' L2 grit, boredom coping strategies, and emotion regulation strategies: a structural equation modeling approach

This study intended to explore the relations between 259 Turkish EFL students' L2 grit (i.e. the persistence of effort and consistency of interest) and boredom coping strategies (i.e. cognitive approach, behavioural approach, cognitive avoidance, and behavioural avoidance) as well as the modera...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of multilingual and multicultural development Ročník 46; číslo 2; s. 224 - 243
Hlavní autori: Solhi, Mehdi, Derakhshan, Ali, Ünsal, Büşra
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Routledge 07.02.2025
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0143-4632, 1747-7557
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.