Dyned Programme as Computer Assisted Language Learning (CALL) for University Students: A Perception and Its Impact

This paper explores the student’s perception on the application of Dyned Programme as Computer Assisted Language Learning (CALL) in English department of Universitas PGRI Semarang, Indonesia. This study is descriptive qualitative. Otherwise, it needs the statistical data in calculating the result pe...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of emerging technologies in learning Ročník 14; číslo 13; s. 4
Hlavný autor: Prastikawati, Entika Fani
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Vienna International Association of Online Engineering (IAOE) 01.01.2019
Predmet:
ISSN:1863-0383, 1863-0383
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.