A Joint Autoethnography on Personnel Preparation Programs: Insights From Two MSIs

There is a growing interest in increasing the number of early interventionists and early childhood special education educators from racially, ethnically, and linguistically diverse backgrounds who provide services to infants and toddlers with disabilities and their families. However, higher educatio...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Topics in early childhood special education Ročník 45; číslo 3; s. 223 - 235
Hlavní autori: Acar, Serra, Matute-Chavarria, Monique, Wiegand, Sarah D., Ku, Da Hei, Abo-Zena, Mona M., Brayden-Calias, Katie, Hernandez, Anita
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Los Angeles, CA SAGE Publications 01.11.2025
SAGE PUBLICATIONS, INC
Predmet:
ISSN:0271-1214, 1538-4845
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.