Consumer Attitude Toward Product Placement: A Descriptive Study Between Bangladeshi & Indian Media Program

The aim of this study is to investigate Bangladeshi viewers’ attitudes towards product placement activities. Here product placement indicates a paid form of non-traditional advertisement where products or brand names are intentionally present along with the programs. Consumers’ purchase decisions re...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Business Ethics and Leadership Ročník 5; číslo 2; s. 107 - 121
Hlavní autori: Anima Karmakar, Md. Nur-Al-Ahad, Tanvir Hyder
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Japanese
Vydavateľské údaje: Academic Research and Publishing U.G 01.01.2021
Predmet:
ISSN:2520-6761, 2520-6311
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.