Blended learning in rural K‐12 education: Stakeholder dynamics and recommendations

Background With the growing integration of technology in education, the adoption of blended learning (b‐learning) has gained attention. B‐learning combines traditional classroom teaching with online components, holding potential to enhance student outcomes and educational efficiency. Yet, current re...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of computer assisted learning Ročník 40; číslo 4; s. 1463 - 1480
Hlavní autori: Henríquez, Valeria, Hilliger, Isabel
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Chichester, UK John Wiley & Sons, Inc 01.08.2024
Wiley Subscription Services, Inc
Predmet:
ISSN:0266-4909, 1365-2729
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.