Implementation of the Principle of Continuity in Inclusive Education in Russia

The work is aimed at analyzing indicators for ensuring the continuity of the inclusive process in general and vocational education in Russia. The study was conducted in educational organizations in 82 regions of the country; 6377 heads of educational organizations, 60870 teachers, 92093 parents and...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Psihologičeskaâ nauka i obrazovanie Ročník 29; číslo 5; s. 31 - 48
Hlavní autori: Alekhina, S.V., Bystrova, Yu.A., Samsonova, E.V., Shemanov, A.Yu
Médium: Journal Article
Jazyk:Russian
Vydavateľské údaje: Moscow State University of Psychology and Education 09.11.2024
ISSN:1814-2052, 2311-7273
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.