Impacts of innovation school system in Korea: a latent space item response model with Neyman–Scott point process

South Korea’s educational system has faced criticism for its lack of focus on critical thinking and creativity, resulting in high levels of stress and anxiety among students. As part of the government’s effort to improve the educational system, the innovation school system was introduced in 2009, wh...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of the Royal Statistical Society. Series A, Statistics in society Ročník 188; číslo 3; s. 935 - 952
Hlavní autori: Yi, Seorim, Kim, Minkyu, Park, Jaewoo, Jeon, Minjeong, Jin, Ick Hoon
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Oxford Oxford University Press 01.07.2025
Predmet:
ISSN:0964-1998, 1467-985X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.