UX values framing: an authoring tool to capture children’s values for widening narratives

Abstract This study highlights a value-led investigation into children’s (aged 9–18) views on decolonising museum experiences. The paper presents the challenges and opportunities associated with using a low-fidelity Augmented Reality authoring tool (User Experience Values Framing) to personalise mus...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Interacting with computers Ročník 37; číslo 5; s. 457 - 480
Hlavní autori: Caelenberghe, Mathias, Lochrie, Mark, Read, Janet
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Oxford University Press 01.09.2025
Predmet:
ISSN:0953-5438, 1873-7951
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.