Tutor Competencies in Inclusive Education: Specifics of Professional Training Curricula

The article provides a comparative analysis of the features of readiness and ability for tutor support as components of professional competencies of students of higher and secondary vocational education, as well as working tutors. The sample of this study is represented by 159 respondents – 67 worki...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Psihologo-pedagogičeskie issledovaniâ Ročník 14; číslo 2; s. 84 - 99
Hlavní autori: Samsonova, E.V., Bystrova, Y.A., Shemanov, A.Y., Kutepova, E.N.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Moscow State University of Psychology and Education 2022
ISSN:2587-6139, 2587-6139
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.