Development and Validation of an Inventory to Evaluate Teaching Strategies for Promoting Higher-Order Thinking Skills in the Teaching of Islamic Education

The purpose of this study is to develop and assess the validity and reliability of an inventory on teaching strategies involved in promoting HOTs as well as to identify the most and the least popular teaching strategies used. The inventory is adapted from Gulistan et al. (2016). It is in the form of...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Ta'dib (Palembang) Ročník 22; číslo 1; s. 39 - 47
Hlavní autori: Ghazali, Nor Hasnida Che MD, Rabi, Norfishah Mat, Wahab, Norwaliza Abdul, Rohaizad, Nor Aizal Akmal
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Universitas Islam Negeri Raden Fatah Palembang 25.12.2017
Predmet:
ISSN:1410-6973, 2443-2512
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.