MORAL SELF-IDENTIFICATION OF HIGH SCHOOL STUDENTS IN A CHANGING SOCIETY

The paper presents the findings of an empirical study of moral self-identification conducted on a sample of senior high school students from Saratov (N = 142). The study demonstrates that high school students are not indifferent to other people’s moral evaluation of their actions. High school studen...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Vestnik Rossiĭskogo universiteta druzhby narodov. Serii͡a︡ psikhologii͡a︡ i pedagogika Ročník 14; číslo 1; s. 52 - 63
Hlavný autor: Bocharova, E.E.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Peoples’ Friendship University of Russia (RUDN University) 01.12.2017
Predmet:
ISSN:2313-1683, 2313-1705
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.