MORAL SELF-IDENTIFICATION OF HIGH SCHOOL STUDENTS IN A CHANGING SOCIETY
The paper presents the findings of an empirical study of moral self-identification conducted on a sample of senior high school students from Saratov (N = 142). The study demonstrates that high school students are not indifferent to other people’s moral evaluation of their actions. High school studen...
Uložené v:
| Vydané v: | Vestnik Rossiĭskogo universiteta druzhby narodov. Serii͡a︡ psikhologii͡a︡ i pedagogika Ročník 14; číslo 1; s. 52 - 63 |
|---|---|
| Hlavný autor: | |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Peoples’ Friendship University of Russia (RUDN University)
01.12.2017
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 2313-1683, 2313-1705 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!