How to use polarity thinking TM to manage tensions between accountability and learner agency when using a multipurpose portfolio?

Portfolios are often implemented to target multiple purposes, e.g. assessment, accountability and/or self-regulated learning. However, in educational practice, it appears to be difficult to combine different purposes in one portfolio, as interdependencies between the purposes can cause tensions. Thi...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Education for primary care Ročník 35; číslo 3-4; s. 71 - 80
Hlavní autori: van der Gulden, R., Thoonen, B.P.A., Heeneman, S., Muris, J.W.M., Sagasser, M.H., Timmerman, A.A., Scherpbier-de Haan, N.D.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: England 03.07.2024
Predmet:
ISSN:1473-9879, 1475-990X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.