Improving Learning Outcomes of Electrical Lighting Installation with Project-Based Learning at SMKN 3 Tondano

This study aims to determine whether there are differences in learning outcomes of psychomotor abilities in designing and installing Electrical Lighting Installations implementing a project-based learning methodology with students using traditional learning models in class XI TITL SMK Negeri 3 Tonda...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Jurnal Edunitro Ročník 3; číslo 1; s. 1 - 8
Hlavní autori: Lembong, Jemmy, Tatali, Yosua
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Department of Electrical Engineering Education, Faculty of Engineering, State University of Manado 01.02.2023
Predmet:
ISSN:2776-2920, 2776-284X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.