Self-education in the context of Rollo May's existential psychology and axiology
The author recognises the assumptions of Rollo May's philosophy and existential psychology and, in this context, investigates the essence of the pedagogical thought of the eminent American psychologist. In particular, he focuses on the process of self-education, which enables a person to live a...
Uložené v:
| Vydané v: | Studia z Teorii Wychowania Ročník XV; číslo 4(49); s. 19 - 30 |
|---|---|
| Hlavný autor: | |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English German |
| Vydavateľské údaje: |
Wydawnictwo Naukowe Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie (Scientific Publishing House of the Christian Academy of Theology in Warsaw)
12.12.2024
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 2083-0998, 2719-4078 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!