Development of Teaching Modules Based on Technological Pedagogical Content Knowledge and Culturally Responsive Transformative Teaching on the Topic of Chemical Bonding
This research aimed to produce feasible and practical teaching modules on grade X chemical bonding topic based on Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) and Culturally Responsive Transformative Teaching (CRTT). It is a Research and Development (R&D) using the five-step Borg and Gall...
Uložené v:
| Vydané v: | Prisma sains (Online) Ročník 13; číslo 1; s. 22 - 33 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Universitas Pendidikan Mandalika (UNDIKMA)
16.01.2025
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 2338-4530, 2540-7899 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!