Development of Teaching Modules Based on Technological Pedagogical Content Knowledge and Culturally Responsive Transformative Teaching on the Topic of Chemical Bonding

This research aimed to produce feasible and practical teaching modules on grade X chemical bonding topic based on Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) and Culturally Responsive Transformative Teaching (CRTT). It is a Research and Development (R&D) using the five-step Borg and Gall...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Prisma sains (Online) Ročník 13; číslo 1; s. 22 - 33
Hlavní autori: Lestari, Irma Rahayu, Muntari, Muntari, Mutiah, Mutiah
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Universitas Pendidikan Mandalika (UNDIKMA) 16.01.2025
Predmet:
ISSN:2338-4530, 2540-7899
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.