Ethnoscience-Based Learning Supported by Learning Management Systems (LMS) to Enhance Students’ Digital Literacy and Collaborative Skills
21st-century learning demands the development of digital literacy and collaboration skills as key competencies for students to adapt to the era of digital transformation and global society. This research aims to comprehensively examine the application of ethnoscience learning assisted by Learning Ma...
Uložené v:
| Vydané v: | JPFT (Jurnal Pendidikan Fisika dan Teknologi) (Online) Ročník 11; číslo 1a; s. 117 - 130 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Program Studi Pendidikan Fisika FKIP Universitas Mataram
30.09.2025
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 2614-5618, 2407-6902 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!