THE EFFECT OF PROBLEM-BASED LEARNING STRATEGIES AND SCORING MODELS TOWARDS MATHEMATICS ACHIEVEMENT BY CONTROLLING STUDENTS’ INTELLIGENCE

The study was aimed to find out the influence of problem-based learning strategies and scoring models towards mathematics achievement by controlling students’ intelligence. The research method used in this study is an experimental method. Meanwhile, the design used in this research was the factori...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:JISAE (Journal of Indonesian Student Assessment and Evaluation) (Online) Ročník 1; číslo 1; s. 101 - 111
Hlavný autor: ., Khasanah
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: lppm Universitas Negeri Jakarta 01.06.2015
Predmet:
ISSN:2442-4919, 2597-8934
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.