Designing an Industry-Oriented Problem-Based Learning Model to Enhance Vocational High School Students' Work Readiness

Industry-Oriented Problem-Based Learning Model (I-ProBL) was developed to address the work readiness of vocational high school graduates that are not fully aligned with industry needs. This study aims to develop and test the effectiveness of the I-ProBL model in improving the skills of vocational hi...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Jurnal teknologi pendidikan (Jakarta, Indonesia) Ročník 27; číslo 1; s. 1 - 16
Hlavní autori: Bambang Sudarsono, Pratama, Wegig
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Universitas Negeri Jakarta 28.04.2025
Predmet:
ISSN:1411-2744, 2620-3081
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.