The Effect of Problem-Based Learning Model Assisted by Contextual Videos on Students’ Learning Outcomes in The Subject of Sound Waves

This study aims to determine the effect of problem-based learning models assisted by contextual videos on student learning outcomes in sound wave material. The type of research used is a quasi-experimental design with nonequivalent control group design. The population in this study were all students...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:JPFT (Jurnal Pendidikan Fisika dan Teknologi) (Online) Ročník 9; číslo 2; s. 216 - 223
Hlavní autori: Perwithasari, Ni Made Nitha, Sutrio, Harjono, Ahmad
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Program Studi Pendidikan Fisika FKIP Universitas Mataram 13.12.2023
Predmet:
ISSN:2614-5618, 2407-6902
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.