Bertso-eskolak: alderdi sozio-emozionalaren garrantzia ahalduntze prozesuan

Hasierako bertsolaritzaren irakaskuntza teknikaren jabekuntzan zentratzen zen eta tradizionalki bertsolaritza gizonen jarduera izan da (Larrañaga 2013: 41). Mende aldaketarekin batera ordea, gizartean aldaketak egon dira, eta aldaketa horiek bertsolaritzaren sisteman eta ikaskuntzan isla eta eragina...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Revista de lengua y literatura catalana, gallega y vasca Ročník 26; s. 217 - 238
Hlavní autori: Fernández Rodríguez, Vanesa, Vizcarra Morales, Maria Teresa, Alvarez-Uria, Amaia
Médium: Journal Article
Jazyk:Basque
Vydavateľské údaje: Madrid Universidad Nacional de Educacion a Distancia (UNED) 10.11.2021
Predmet:
ISSN:1130-8508, 2340-0285
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.