Bertso-eskolak: alderdi sozio-emozionalaren garrantzia ahalduntze prozesuan
Hasierako bertsolaritzaren irakaskuntza teknikaren jabekuntzan zentratzen zen eta tradizionalki bertsolaritza gizonen jarduera izan da (Larrañaga 2013: 41). Mende aldaketarekin batera ordea, gizartean aldaketak egon dira, eta aldaketa horiek bertsolaritzaren sisteman eta ikaskuntzan isla eta eragina...
Uloženo v:
| Vydáno v: | Revista de lengua y literatura catalana, gallega y vasca Ročník 26; s. 217 - 238 |
|---|---|
| Hlavní autoři: | , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | baskičtina |
| Vydáno: |
Madrid
Universidad Nacional de Educacion a Distancia (UNED)
10.11.2021
|
| Témata: | |
| ISSN: | 1130-8508, 2340-0285 |
| On-line přístup: | Získat plný text |
| Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo vytvoří štítek k tomuto záznamu!
|
Buďte první, kdo okomentuje tento záznam!