The mediating role of electronic word of mouth (E-WOM) in testing the effect of celebrities on the consumer’s decision to brand switching: an applied study on Youtube app users in Mansoura City
This study aimed at testing the mediating role of electronic word of mouth (E-WOM) in testing the effect of celebrity’s on the consumer’s decision to brand switching. in all of the study hypotheses, the researchers employed the descriptive approach, which involves gathering data, applying statistica...
Uložené v:
| Vydané v: | المجلة العلمية للدراسات و البحوث المالية و التجارية : علمية محكمة. Ročník 4; číslo 2، p. 1; s. 771 - 826 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | Arabic English |
| Vydavateľské údaje: |
دمياط، مصر
جامعة دمياط، كلية التجارة
01.07.2023
|
| ISSN: | 2682-3403, 2682-4531 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!