Die implementering van ervaringsleer tydens grammatika-onderrig
Akademiese sukses word deur verskeie faktore bei'nvloed, onder andere sosio-ekonomiese faktore, opvoedkundige milieu, motivering, selfkonsep, fase van intellektuele ontwikkeling, studiemetodes, persoonlikheid en leerstyle. Die aard van die onderrigproses het ook verreikende implikasies vir suks...
Uložené v:
| Vydané v: | South African Journal of African Languages Ročník 13; číslo 3; s. 67 - 73 |
|---|---|
| Hlavný autor: | |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | Afrikaans English |
| Vydavateľské údaje: |
Taylor & Francis Group
01.01.1993
|
| ISSN: | 0257-2117, 2305-1159 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!