"I'm Not Touching You. It's The Robot!": Inclusion Through A Touch-Based Robot Among Mixed-Visual Ability Children

Children with visual impairments often struggle to fully participate in group activities due to limited access to visual cues. They have difficulty perceiving what is happening, when, and how to act-leading to children with and without visual impairments being frustrated with the group activity, red...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:2024 19th ACM/IEEE International Conference on Human-Robot Interaction (HRI) s. 511 - 521
Hlavní autori: Neto, Isabel, Hu, Yuhan, Correia, Filipa, Rocha, Filipa, Nogueira, Joao, Buckmayer, Katharina, Hoffman, Guy, Nicolau, Hugo, Paiva, Ana
Médium: Konferenčný príspevok..
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: ACM 11.03.2024
Predmet:
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.