Thinking Aloud with a Tutoring Robot to Enhance Learning

Thinking aloud, while requiring extra mental effort, is a metacognitive technique that helps students navigate through complex problem-solving tasks. Social robots, bearing embodied immediacy that fosters engaging and compliant interactions, are a unique platform to deliver problem-solving support s...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:2018 13th ACM/IEEE International Conference on Human-Robot Interaction (HRI) s. 59 - 68
Hlavní autori: Ramachandran, Aditi, Huang, Chien-Ming, Gartland, Edward, Scassellati, Brian
Médium: Konferenčný príspevok..
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York, NY, USA ACM 26.02.2018
Edícia:ACM Conferences
Predmet:
ISBN:9781450349536, 1450349536
ISSN:2167-2148
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.