Thinking Aloud with a Tutoring Robot to Enhance Learning
Thinking aloud, while requiring extra mental effort, is a metacognitive technique that helps students navigate through complex problem-solving tasks. Social robots, bearing embodied immediacy that fosters engaging and compliant interactions, are a unique platform to deliver problem-solving support s...
Uložené v:
| Vydané v: | 2018 13th ACM/IEEE International Conference on Human-Robot Interaction (HRI) s. 59 - 68 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , , |
| Médium: | Konferenčný príspevok.. |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
New York, NY, USA
ACM
26.02.2018
|
| Edícia: | ACM Conferences |
| Predmet: | |
| ISBN: | 9781450349536, 1450349536 |
| ISSN: | 2167-2148 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!

