Social Media Recruitment and Online Data Collection: A Beginner's Guide and Best Practices for Accessing Low-Prevalence and Hard-to-Reach Populations

One facet of the growing social media phenomenon is the opportunity to directly appeal to prospective research participants. An example of this is Facebook advertising to defined populations. In conjunction with online data collection, social media advertising can simplify and accelerate data collec...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Canadian psychology = Psychologie canadienne Ročník 55; číslo 4; s. 240 - 249
Hlavní autori: King, David B., O'Rourke, Norm, DeLongis, Anita
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Educational Publishing Foundation 01.11.2014
Predmet:
ISBN:1433819899, 9781433819896
ISSN:0708-5591, 1878-7304
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.