Social Media Recruitment and Online Data Collection: A Beginner's Guide and Best Practices for Accessing Low-Prevalence and Hard-to-Reach Populations
One facet of the growing social media phenomenon is the opportunity to directly appeal to prospective research participants. An example of this is Facebook advertising to defined populations. In conjunction with online data collection, social media advertising can simplify and accelerate data collec...
Uložené v:
| Vydané v: | Canadian psychology = Psychologie canadienne Ročník 55; číslo 4; s. 240 - 249 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Educational Publishing Foundation
01.11.2014
|
| Predmet: | |
| ISBN: | 1433819899, 9781433819896 |
| ISSN: | 0708-5591, 1878-7304 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!

