EasyTracker: A Python Library for Controlling and Inspecting Program Execution

Learning to program involves building a mental representation of how a machine executes instructions and stores data in memory. To help students, teachers often use visual representations to illustrate the execution of programs or particular concepts in their lectures. As a famous example, teachers...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Proceedings / International Symposium on Code Generation and Optimization s. 359 - 372
Hlavní autori: Barollet, Theo, Guillon, Christophe, Selva, Manuel, Broquedis, Francois, Bouchez-Tichadou, Florent, Rastello, Fabrice
Médium: Konferenčný príspevok..
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: IEEE 02.03.2024
Predmet:
ISSN:2643-2838
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.