Using Behavioural Programming with Solver, Context, and Deep Reinforcement Learning for Playing a Simplified RoboCup-Type Game

We describe four scenario-based implementations of controllers for a player in a simplified RoboCup-type game. All four implementations are based on the behavioural programming (BP) approach. We first describe a simple controller for the player using the state-of-the-art BPjs tool and then show how...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:2019 ACM/IEEE 22nd International Conference on Model Driven Engineering Languages and Systems Companion (MODELS-C) s. 243 - 251
Hlavní autori: Elyasaf, Achiya, Sadon, Aviran, Weiss, Gera, Yaacov, Tom
Médium: Konferenčný príspevok..
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: IEEE 01.09.2019
Predmet:
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.