EffBT: An Efficient Behavior Tree Reactive Synthesis and Execution Framework

Behavior Trees (BTs), originated from the control of Non-Player-Characters (NPCs), have been widely embraced in robotics and software engineering communities due to their modularity, reactivity, and other beneficial characteristics. It is highly desirable to synthesize BTs automatically. The consequ...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Proceedings / International Conference on Software Engineering s. 54 - 65
Hlavní autori: Wu, Ziji, Huang, Yu, Huang, Peishan, Wen, Shanghua, Li, Minglong, Wang, Ji
Médium: Konferenčný príspevok..
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: IEEE 26.04.2025
Predmet:
ISSN:1558-1225
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.