Knowledge and Willingness to Act Pro-Environmentally Perspectives from IEA TIMSS 2019 and ICCS 2016 Data

This open access book utilizes data from two large-scale international assessments—TIMSS 2019 and ICCS 2016—to investigate the extent to which education for sustainable development outcomes is conveyed and accomplished within various educational systems. Specifically, it aims to expand the understan...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Hlavní autori: Isac, Maria Magdalena, Sandoval-Hernández, Andrés, Sass, Wanda
Médium: E-kniha
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Cham Springer Nature 2025
Springer
Vydanie:1
Edícia:IEA Research for Education
Predmet:
ISBN:9783031760334, 3031760336, 3031760328, 9783031760327
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.