Emotional Storytelling in the Classroom: Individual versus Group Interaction between Children and Robots

Robot assistive technology is becoming increasingly prevalent. Despite the growing body of research in this area, the role of type of interaction (i.e., small groups versus individual interactions) on effectiveness of interventions is still unclear. In this paper, we explore a new direction for soci...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Hri '15: ACM/IEEE International Conference on Human-Robot Interaction USB Stick s. 75 - 82
Hlavní autori: Leite, Iola, McCoy, Marissa, Lohani, Monika, Ullman, Daniel, Salomons, Nicole, Stokes, Charlene, Rivers, Susan, Scassellati, Brian
Médium: Konferenčný príspevok..
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: ACM 01.03.2015
Predmet:
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.