Effect of Proactive Braking on Traffic Flow and Road Throughput

With the emergence of pervasive computing technologiesinto vehicles, driving has moved from an active task of steering towards an interaction or adaptation task withrespect to the driver-vehicle feedback loop. Up to now vehicular interfaces have mostly been evaluated from a single-driver single-car...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:2009 13th IEEE/ACM International Symposium on Distributed Simulation and Real Time Applications s. 157 - 164
Hlavní autori: Riener, Andreas, Ferscha, Alois
Médium: Konferenčný príspevok..
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Washington, DC, USA IEEE Computer Society 25.10.2009
IEEE
Edícia:ACM Conferences
Predmet:
ISBN:9780769538686, 0769538681
ISSN:1550-6525
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.