Teaching and learning programming and software engineering via interactive gaming

Massive Open Online Courses (MOOCs) have recently gained high popularity among various universities and even in global societies. A critical factor for their success in teaching and learning effectiveness is assignment grading. Traditional ways of assignment grading are not scalable and do not give...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Proceedings of the 2013 International Conference on Software Engineering s. 1117 - 1126
Hlavní autori: Tillmann, Nikolai, De Halleux, Jonathan, Xie, Tao, Gulwani, Sumit, Bishop, Judith
Médium: Konferenčný príspevok..
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Piscataway, NJ, USA IEEE Press 18.05.2013
Edícia:ACM Conferences
Predmet:
ISBN:1467330760, 9781467330763
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.