Implementácia informačných a komunikačných technológií do edukácie viacnásobne postihnutých jednotlivcov

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Název: Implementácia informačných a komunikačných technológií do edukácie viacnásobne postihnutých jednotlivcov
Autoři: Hedviga Gregušová
Zdroj: Pedagogická Orientace, Vol 11, Iss 2 (2017)
Informace o vydavateli: Czech Pedagogical Society, 2017.
Rok vydání: 2017
Sbírka: LCC:Education
LCC:Education (General)
Témata: viacnásobne postihnutý jednotlivec, špeciálna základná škola, Infovek, informačné a komunikačné technológie, výtvarno-estetická komunikácia, počítačové výtvarné techniky - programy, Education, Education (General), L7-991
Popis: Cieľom príspevku je optimalizovanie edukácie detí a mládeže s viacnásobným postihnutím v epoche nových technológií, so zreteľom na aproximáciu školských systémov v integrujúcej sa Európe. Príspevok poskytuje základnú informáciu o INFOVEKU, o význame a formách implementácie IKT v edukácii uvedenej populácie s konkretizáciou na predmet výtvarná výchova v špeciálnych základných školách. Zdôrazňuje problematiku prípravy študentov pedagogických fakúlt na uvedený proces, respektíve dokvalifikovanie špeciálnych pedagógov z praxe. Odkrýva možnosti nových foriem výtvarno-estetickej komunikácie viacnásobne postihnutých jednotlivcov a ich sebarealizácie aj v čase mimo vyučovania.
Druh dokumentu: article
Popis souboru: electronic resource
Jazyk: Czech
English
Slovak
ISSN: 1211-4669
1805-9511
Relation: https://journals.muni.cz/pedor/article/view/8628; https://doaj.org/toc/1211-4669; https://doaj.org/toc/1805-9511
Přístupová URL adresa: https://doaj.org/article/0e3bcae5a5934bb99654f1bca58756a0
Přístupové číslo: edsdoj.0e3bcae5a5934bb99654f1bca58756a0
Databáze: Directory of Open Access Journals
Popis
Abstrakt:Cieľom príspevku je optimalizovanie edukácie detí a mládeže s viacnásobným postihnutím v epoche nových technológií, so zreteľom na aproximáciu školských systémov v integrujúcej sa Európe. Príspevok poskytuje základnú informáciu o INFOVEKU, o význame a formách implementácie IKT v edukácii uvedenej populácie s konkretizáciou na predmet výtvarná výchova v špeciálnych základných školách. Zdôrazňuje problematiku prípravy študentov pedagogických fakúlt na uvedený proces, respektíve dokvalifikovanie špeciálnych pedagógov z praxe. Odkrýva možnosti nových foriem výtvarno-estetickej komunikácie viacnásobne postihnutých jednotlivcov a ich sebarealizácie aj v čase mimo vyučovania.
ISSN:12114669
18059511