Implementácia informačných a komunikačných technológií do edukácie viacnásobne postihnutých jednotlivcov
Uložené v:
| Názov: | Implementácia informačných a komunikačných technológií do edukácie viacnásobne postihnutých jednotlivcov |
|---|---|
| Autori: | Hedviga Gregušová |
| Zdroj: | Pedagogická Orientace, Vol 11, Iss 2 (2017) |
| Informácie o vydavateľovi: | Czech Pedagogical Society, 2017. |
| Rok vydania: | 2017 |
| Zbierka: | LCC:Education LCC:Education (General) |
| Predmety: | viacnásobne postihnutý jednotlivec, špeciálna základná škola, Infovek, informačné a komunikačné technológie, výtvarno-estetická komunikácia, počítačové výtvarné techniky - programy, Education, Education (General), L7-991 |
| Popis: | Cieľom príspevku je optimalizovanie edukácie detí a mládeže s viacnásobným postihnutím v epoche nových technológií, so zreteľom na aproximáciu školských systémov v integrujúcej sa Európe. Príspevok poskytuje základnú informáciu o INFOVEKU, o význame a formách implementácie IKT v edukácii uvedenej populácie s konkretizáciou na predmet výtvarná výchova v špeciálnych základných školách. Zdôrazňuje problematiku prípravy študentov pedagogických fakúlt na uvedený proces, respektíve dokvalifikovanie špeciálnych pedagógov z praxe. Odkrýva možnosti nových foriem výtvarno-estetickej komunikácie viacnásobne postihnutých jednotlivcov a ich sebarealizácie aj v čase mimo vyučovania. |
| Druh dokumentu: | article |
| Popis súboru: | electronic resource |
| Jazyk: | Czech English Slovak |
| ISSN: | 1211-4669 1805-9511 |
| Relation: | https://journals.muni.cz/pedor/article/view/8628; https://doaj.org/toc/1211-4669; https://doaj.org/toc/1805-9511 |
| Prístupová URL adresa: | https://doaj.org/article/0e3bcae5a5934bb99654f1bca58756a0 |
| Prístupové číslo: | edsdoj.0e3bcae5a5934bb99654f1bca58756a0 |
| Databáza: | Directory of Open Access Journals |
| Abstrakt: | Cieľom príspevku je optimalizovanie edukácie detí a mládeže s viacnásobným postihnutím v epoche nových technológií, so zreteľom na aproximáciu školských systémov v integrujúcej sa Európe. Príspevok poskytuje základnú informáciu o INFOVEKU, o význame a formách implementácie IKT v edukácii uvedenej populácie s konkretizáciou na predmet výtvarná výchova v špeciálnych základných školách. Zdôrazňuje problematiku prípravy študentov pedagogických fakúlt na uvedený proces, respektíve dokvalifikovanie špeciálnych pedagógov z praxe. Odkrýva možnosti nových foriem výtvarno-estetickej komunikácie viacnásobne postihnutých jednotlivcov a ich sebarealizácie aj v čase mimo vyučovania. |
|---|---|
| ISSN: | 12114669 18059511 |
Full Text Finder
Nájsť tento článok vo Web of Science