Implementácia informačných a komunikačných technológií do edukácie viacnásobne postihnutých jednotlivcov

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Titel: Implementácia informačných a komunikačných technológií do edukácie viacnásobne postihnutých jednotlivcov
Autoren: Hedviga Gregušová
Quelle: Pedagogická Orientace, Vol 11, Iss 2 (2017)
Verlagsinformationen: Czech Pedagogical Society, 2017.
Publikationsjahr: 2017
Bestand: LCC:Education
LCC:Education (General)
Schlagwörter: viacnásobne postihnutý jednotlivec, špeciálna základná škola, Infovek, informačné a komunikačné technológie, výtvarno-estetická komunikácia, počítačové výtvarné techniky - programy, Education, Education (General), L7-991
Beschreibung: Cieľom príspevku je optimalizovanie edukácie detí a mládeže s viacnásobným postihnutím v epoche nových technológií, so zreteľom na aproximáciu školských systémov v integrujúcej sa Európe. Príspevok poskytuje základnú informáciu o INFOVEKU, o význame a formách implementácie IKT v edukácii uvedenej populácie s konkretizáciou na predmet výtvarná výchova v špeciálnych základných školách. Zdôrazňuje problematiku prípravy študentov pedagogických fakúlt na uvedený proces, respektíve dokvalifikovanie špeciálnych pedagógov z praxe. Odkrýva možnosti nových foriem výtvarno-estetickej komunikácie viacnásobne postihnutých jednotlivcov a ich sebarealizácie aj v čase mimo vyučovania.
Publikationsart: article
Dateibeschreibung: electronic resource
Sprache: Czech
English
Slovak
ISSN: 1211-4669
1805-9511
Relation: https://journals.muni.cz/pedor/article/view/8628; https://doaj.org/toc/1211-4669; https://doaj.org/toc/1805-9511
Zugangs-URL: https://doaj.org/article/0e3bcae5a5934bb99654f1bca58756a0
Dokumentencode: edsdoj.0e3bcae5a5934bb99654f1bca58756a0
Datenbank: Directory of Open Access Journals
FullText Text:
  Availability: 0
CustomLinks:
  – Url: https://doaj.org/article/0e3bcae5a5934bb99654f1bca58756a0
    Name: EDS - DOAJ (s4221598)
    Category: fullText
    Text: View record in DOAJ
  – Url: https://resolver.ebscohost.com/openurl?sid=EBSCO:edsdoj&genre=article&issn=12114669&ISBN=&volume=11&issue=2&date=20171201&spage=&pages=&title=Pedagogická Orientace&atitle=Implement%C3%A1cia%20informa%C4%8Dn%C3%BDch%20a%20komunika%C4%8Dn%C3%BDch%20technol%C3%B3gi%C3%AD%20do%20eduk%C3%A1cie%20viacn%C3%A1sobne%20postihnut%C3%BDch%20jednotlivcov&aulast=Hedviga%20Gregu%C5%A1ov%C3%A1&id=DOI:
    Name: Full Text Finder
    Category: fullText
    Text: Full Text Finder
    Icon: https://imageserver.ebscohost.com/branding/images/FTF.gif
    MouseOverText: Full Text Finder
  – Url: https://www.webofscience.com/api/gateway?GWVersion=2&SrcApp=EBSCO&SrcAuth=EBSCO&DestApp=WOS&ServiceName=TransferToWoS&DestLinkType=GeneralSearchSummary&Func=Links&author=Gregu%C5%A1ov%C3%A1%20H
    Name: ISI
    Category: fullText
    Text: Nájsť tento článok vo Web of Science
    Icon: https://imagesrvr.epnet.com/ls/20docs.gif
    MouseOverText: Nájsť tento článok vo Web of Science
Header DbId: edsdoj
DbLabel: Directory of Open Access Journals
An: edsdoj.0e3bcae5a5934bb99654f1bca58756a0
RelevancyScore: 871
AccessLevel: 3
PubType: Academic Journal
PubTypeId: academicJournal
PreciseRelevancyScore: 871.252990722656
IllustrationInfo
Items – Name: Title
  Label: Title
  Group: Ti
  Data: Implementácia informačných a komunikačných technológií do edukácie viacnásobne postihnutých jednotlivcov
– Name: Author
  Label: Authors
  Group: Au
  Data: <searchLink fieldCode="AR" term="%22Hedviga+Gregušová%22">Hedviga Gregušová</searchLink>
– Name: TitleSource
  Label: Source
  Group: Src
  Data: Pedagogická Orientace, Vol 11, Iss 2 (2017)
– Name: Publisher
  Label: Publisher Information
  Group: PubInfo
  Data: Czech Pedagogical Society, 2017.
– Name: DatePubCY
  Label: Publication Year
  Group: Date
  Data: 2017
– Name: Subset
  Label: Collection
  Group: HoldingsInfo
  Data: LCC:Education<br />LCC:Education (General)
– Name: Subject
  Label: Subject Terms
  Group: Su
  Data: <searchLink fieldCode="DE" term="%22viacnásobne+postihnutý+jednotlivec%22">viacnásobne postihnutý jednotlivec</searchLink><br /><searchLink fieldCode="DE" term="%22špeciálna+základná+škola%22">špeciálna základná škola</searchLink><br /><searchLink fieldCode="DE" term="%22Infovek%22">Infovek</searchLink><br /><searchLink fieldCode="DE" term="%22informačné+a+komunikačné+technológie%22">informačné a komunikačné technológie</searchLink><br /><searchLink fieldCode="DE" term="%22výtvarno-estetická+komunikácia%22">výtvarno-estetická komunikácia</searchLink><br /><searchLink fieldCode="DE" term="%22počítačové+výtvarné+techniky+-+programy%22">počítačové výtvarné techniky - programy</searchLink><br /><searchLink fieldCode="DE" term="%22Education%22">Education</searchLink><br /><searchLink fieldCode="DE" term="%22Education+%28General%29%22">Education (General)</searchLink><br /><searchLink fieldCode="DE" term="%22L7-991%22">L7-991</searchLink>
– Name: Abstract
  Label: Description
  Group: Ab
  Data: Cieľom príspevku je optimalizovanie edukácie detí a mládeže s viacnásobným postihnutím v epoche nových technológií, so zreteľom na aproximáciu školských systémov v integrujúcej sa Európe. Príspevok poskytuje základnú informáciu o INFOVEKU, o význame a formách implementácie IKT v edukácii uvedenej populácie s konkretizáciou na predmet výtvarná výchova v špeciálnych základných školách. Zdôrazňuje problematiku prípravy študentov pedagogických fakúlt na uvedený proces, respektíve dokvalifikovanie špeciálnych pedagógov z praxe. Odkrýva možnosti nových foriem výtvarno-estetickej komunikácie viacnásobne postihnutých jednotlivcov a ich sebarealizácie aj v čase mimo vyučovania.
– Name: TypeDocument
  Label: Document Type
  Group: TypDoc
  Data: article
– Name: Format
  Label: File Description
  Group: SrcInfo
  Data: electronic resource
– Name: Language
  Label: Language
  Group: Lang
  Data: Czech<br />English<br />Slovak
– Name: ISSN
  Label: ISSN
  Group: ISSN
  Data: 1211-4669<br />1805-9511
– Name: NoteTitleSource
  Label: Relation
  Group: SrcInfo
  Data: https://journals.muni.cz/pedor/article/view/8628; https://doaj.org/toc/1211-4669; https://doaj.org/toc/1805-9511
– Name: URL
  Label: Access URL
  Group: URL
  Data: <link linkTarget="URL" linkTerm="https://doaj.org/article/0e3bcae5a5934bb99654f1bca58756a0" linkWindow="_blank">https://doaj.org/article/0e3bcae5a5934bb99654f1bca58756a0</link>
– Name: AN
  Label: Accession Number
  Group: ID
  Data: edsdoj.0e3bcae5a5934bb99654f1bca58756a0
PLink https://erproxy.cvtisr.sk/sfx/access?url=https://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&site=eds-live&db=edsdoj&AN=edsdoj.0e3bcae5a5934bb99654f1bca58756a0
RecordInfo BibRecord:
  BibEntity:
    Languages:
      – Text: Czech
      – Text: English
      – Text: Slovak
    Subjects:
      – SubjectFull: viacnásobne postihnutý jednotlivec
        Type: general
      – SubjectFull: špeciálna základná škola
        Type: general
      – SubjectFull: Infovek
        Type: general
      – SubjectFull: informačné a komunikačné technológie
        Type: general
      – SubjectFull: výtvarno-estetická komunikácia
        Type: general
      – SubjectFull: počítačové výtvarné techniky - programy
        Type: general
      – SubjectFull: Education
        Type: general
      – SubjectFull: Education (General)
        Type: general
      – SubjectFull: L7-991
        Type: general
    Titles:
      – TitleFull: Implementácia informačných a komunikačných technológií do edukácie viacnásobne postihnutých jednotlivcov
        Type: main
  BibRelationships:
    HasContributorRelationships:
      – PersonEntity:
          Name:
            NameFull: Hedviga Gregušová
    IsPartOfRelationships:
      – BibEntity:
          Dates:
            – D: 01
              M: 12
              Type: published
              Y: 2017
          Identifiers:
            – Type: issn-print
              Value: 12114669
            – Type: issn-print
              Value: 18059511
          Numbering:
            – Type: volume
              Value: 11
            – Type: issue
              Value: 2
          Titles:
            – TitleFull: Pedagogická Orientace
              Type: main
ResultId 1