Implementácia informačných a komunikačných technológií do edukácie viacnásobne postihnutých jednotlivcov

Saved in:
Bibliographic Details
Title: Implementácia informačných a komunikačných technológií do edukácie viacnásobne postihnutých jednotlivcov
Authors: Gregušová, Hedviga
Source: Pedagogická orientace; Vol 11 No 2 (2001); 53-60 ; Pedagogická orientace; Vol. 11 No. 2 (2001); 53-60 ; 1805-9511 ; 1211-4669
Publisher Information: Czech Pedagogical Society
Publication Year: 2017
Collection: Masaryk University Journals / Časopisy Masarykovy univerzity
Subject Terms: viacnásobne postihnutý jednotlivec, špeciálna základná škola, Infovek, informačné a komunikačné technológie, výtvarno-estetická komunikácia, počítačové výtvarné techniky - programy, projekty, teleprojekty
Description: Cieľom príspevku je optimalizovanie edukácie detí a mládeže s viacnásobným postihnutím v epoche nových technológií, so zreteľom na aproximáciu školských systémov v integrujúcej sa Európe. Príspevok poskytuje základnú informáciu o INFOVEKU, o význame a formách implementácie IKT v edukácii uvedenej populácie s konkretizáciou na predmet výtvarná výchova v špeciálnych základných školách. Zdôrazňuje problematiku prípravy študentov pedagogických fakúlt na uvedený proces, respektíve dokvalifikovanie špeciálnych pedagógov z praxe. Odkrýva možnosti nových foriemvýtvarno-estetickej komunikácie viacnásobne postihnutých jednotlivcov a ich sebarealizácie aj v čase mimo vyučovania.
Document Type: article in journal/newspaper
review
File Description: application/pdf
Language: Czech
Relation: https://journals.muni.cz/pedor/article/view/8628/7802; https://journals.muni.cz/pedor/article/view/8628
Availability: https://journals.muni.cz/pedor/article/view/8628
Rights: Copyright © 2017 Hedviga Gregušová ; https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Accession Number: edsbas.9D66443C
Database: BASE
Description
Abstract:Cieľom príspevku je optimalizovanie edukácie detí a mládeže s viacnásobným postihnutím v epoche nových technológií, so zreteľom na aproximáciu školských systémov v integrujúcej sa Európe. Príspevok poskytuje základnú informáciu o INFOVEKU, o význame a formách implementácie IKT v edukácii uvedenej populácie s konkretizáciou na predmet výtvarná výchova v špeciálnych základných školách. Zdôrazňuje problematiku prípravy študentov pedagogických fakúlt na uvedený proces, respektíve dokvalifikovanie špeciálnych pedagógov z praxe. Odkrýva možnosti nových foriemvýtvarno-estetickej komunikácie viacnásobne postihnutých jednotlivcov a ich sebarealizácie aj v čase mimo vyučovania.