Implementácia informačných a komunikačných technológií do edukácie viacnásobne postihnutých jednotlivcov
Saved in:
| Title: | Implementácia informačných a komunikačných technológií do edukácie viacnásobne postihnutých jednotlivcov |
|---|---|
| Authors: | Gregušová, Hedviga |
| Source: | Pedagogická orientace; Vol 11 No 2 (2001); 53-60 ; Pedagogická orientace; Vol. 11 No. 2 (2001); 53-60 ; 1805-9511 ; 1211-4669 |
| Publisher Information: | Czech Pedagogical Society |
| Publication Year: | 2017 |
| Collection: | Masaryk University Journals / Časopisy Masarykovy univerzity |
| Subject Terms: | viacnásobne postihnutý jednotlivec, špeciálna základná škola, Infovek, informačné a komunikačné technológie, výtvarno-estetická komunikácia, počítačové výtvarné techniky - programy, projekty, teleprojekty |
| Description: | Cieľom príspevku je optimalizovanie edukácie detí a mládeže s viacnásobným postihnutím v epoche nových technológií, so zreteľom na aproximáciu školských systémov v integrujúcej sa Európe. Príspevok poskytuje základnú informáciu o INFOVEKU, o význame a formách implementácie IKT v edukácii uvedenej populácie s konkretizáciou na predmet výtvarná výchova v špeciálnych základných školách. Zdôrazňuje problematiku prípravy študentov pedagogických fakúlt na uvedený proces, respektíve dokvalifikovanie špeciálnych pedagógov z praxe. Odkrýva možnosti nových foriemvýtvarno-estetickej komunikácie viacnásobne postihnutých jednotlivcov a ich sebarealizácie aj v čase mimo vyučovania. |
| Document Type: | article in journal/newspaper review |
| File Description: | application/pdf |
| Language: | Czech |
| Relation: | https://journals.muni.cz/pedor/article/view/8628/7802; https://journals.muni.cz/pedor/article/view/8628 |
| Availability: | https://journals.muni.cz/pedor/article/view/8628 |
| Rights: | Copyright © 2017 Hedviga Gregušová ; https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 |
| Accession Number: | edsbas.9D66443C |
| Database: | BASE |
| Abstract: | Cieľom príspevku je optimalizovanie edukácie detí a mládeže s viacnásobným postihnutím v epoche nových technológií, so zreteľom na aproximáciu školských systémov v integrujúcej sa Európe. Príspevok poskytuje základnú informáciu o INFOVEKU, o význame a formách implementácie IKT v edukácii uvedenej populácie s konkretizáciou na predmet výtvarná výchova v špeciálnych základných školách. Zdôrazňuje problematiku prípravy študentov pedagogických fakúlt na uvedený proces, respektíve dokvalifikovanie špeciálnych pedagógov z praxe. Odkrýva možnosti nových foriemvýtvarno-estetickej komunikácie viacnásobne postihnutých jednotlivcov a ich sebarealizácie aj v čase mimo vyučovania. |
|---|
Nájsť tento článok vo Web of Science