Infantilising education through risk-averse educational technologies of calculability: a critical essay

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Názov: Infantilising education through risk-averse educational technologies of calculability: a critical essay
Autori: Hillman, Velislava, Couldry, Nick
Zdroj: British Journal of Sociology of Education. :1-18
Informácie o vydavateľovi: Informa UK Limited, 2025.
Rok vydania: 2025
Predmety: risk society, Ulrich Beck, superintelligences, AI risk paradox, superrisks, Philippe Meirieu, infantilisation of education
Druh dokumentu: Article
Jazyk: English
ISSN: 1465-3346
0142-5692
DOI: 10.1080/01425692.2025.2519485
Prístupová URL adresa: http://eprints.lse.ac.uk/128336/
Prístupové číslo: edsair.doi.dedup.....cdb14f67297e42297c41bc322f9fefd6
Databáza: OpenAIRE
Popis
ISSN:14653346
01425692
DOI:10.1080/01425692.2025.2519485