Dual-stage and dual-deficit? Word recognition processes during text reading across the reading fluency continuum

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Názov: Dual-stage and dual-deficit? Word recognition processes during text reading across the reading fluency continuum
Autori: Hautala, Jarkko, Hawelka, Stefan, Aro, Mikko
Zdroj: Reading and writing. 35(3):663-686
Informácie o vydavateľovi: 2022.
Rok vydania: 2022
Predmety: silmänliikkeet, kehityshäiriöt, pituus, lukutaito, dysleksia, ta516, sanat
Druh dokumentu: Article
Jazyk: English
ISSN: 0922-4777
DOI: 10.1007/s11145021102011
Prístupová URL adresa: http://juuli.fi/Record/0381541521
Prístupové číslo: edsair.CSC...........3360b74458a7176064b2ce7a5a1a97af
Databáza: OpenAIRE
Popis
ISSN:09224777
DOI:10.1007/s11145021102011