Are academics adapting to students' technology learning preferences?: A South African study of teaching identities

Traditionally, academics in higher education relied on lectures, seminars, and textbooks for face-to-face instruction. However, technology integration in education has transformed the landscape, enhancing engagement, active learning, and personalised instruction, prompting academics to rethink their...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Issues in educational research Ročník 34; číslo 4; s. 1241 - 1259
Hlavní autori: Novel Lena Folabit, Loyiso Currell Jita
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Perth, WA Institutes for Educational Research in NSW, SA and WA 01.12.2024
Predmet:
ISSN:0313-7155, 1837-6290
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.