Climate literacy, sustainability and culturally responsive language teaching: Reimagining teacher education in Fiji

This study examines the integration of climate literacy and cultural responsiveness within i-Taukei and English language courses for pre-service teachers and language educators at a teacher training college in Fiji. Grounded in constructivist learning theory, our research identifies key barriers, in...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Issues in educational research Ročník 35; číslo 3; s. 1265
Hlavní autori: Tulomana, Josaia, Tagimaucia, Varanisese, Nayasi, Kasanita
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Perth 22.09.2025
Predmet:
ISSN:0313-7155, 1837-6290
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.