Programming Unplugged: An Evaluation of Game-Based Methods for Teaching Computational Thinking in Primary School

Game-based approaches can be a motivating and engaging way of teaching and learning, in particular for younger students. To evaluate the suitability of game-based approaches for teaching programming in primary school, we conducted a field study on Computational Thinking (CT). CT can be characterized...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:European conference on games based learning s. 344 - XIX
Hlavní autori: Leifheit, Luzia, Jabs, Julian, Ninaus, Manuel, Moeller, Korbinian, Ostermann, Klaus
Médium: Konferenčný príspevok..
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Reading Academic Conferences International Limited 01.10.2018
Predmet:
ISSN:2049-0992, 2049-100X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.