The Washback Impact of the Iranian University Entrance Examination on Pre-University English Teachers

This study examines the nature and scope of the washback impact of the university entrance examination (UEE) on pre-university English teachers' (PETs) perceptions. Teaching experience, educational background, professionalism, and gender were studied as independent variables. Based on stratifie...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of Asia TEFL Ročník 5; číslo 3
Hlavní autori: Ghorbani, Mohammad Reza, Arshad Abd. Samad, Gani, Mohd Sahandri
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Seoul Asia TEFL 01.10.2008
Predmet:
ISSN:1738-3102, 2466-1511
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.