Proposal of Programming Practice to Promote Elaboration of Basic Knowledge on Cooking Basics for Elementary School Home Economics

The purpose of this study is to verify the effectiveness of educational practices that incorporate programming in the home economics of elementary schools and to obtain basic knowledge to improve elementary school programming education. The authors conducted a programming class for 33 fifth grader t...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Educational Information Research Ročník 37; číslo 1; s. 21 - 30
Hlavní autori: 阪東 哲也, 岩崎 サオ里, 村田 晋太朗
Médium: Journal Article
Jazyk:Japanese
Vydavateľské údaje: Japan Society of Educational Information 2021
日本教育情報学会
Predmet:
ISSN:0912-6732, 2432-1745
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.