Effects of guided collaboration on sixth graders' performance in logo programming

In this study we investigated whether guided collaboration would enhance elementary school students' achievement in learning to program in MSWLogo. Ninty- four sixth graders were randomly assigned to the individual-learning group, the free-collaboration group or the guided-collaboration group....

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:2007 37th Annual Frontiers In Education Conference - Global Engineering: Knowledge Without Borders, Opportunities Without Passports s. T1B-11 - T1B-16
Hlavní autori: Lin, Janet Mei-Chuen, Lie, Yun-Lung, Ho, Rong-Guet, Li, Chia-Chen
Médium: Konferenčný príspevok..
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: IEEE 01.10.2007
Predmet:
ISBN:9781424410835, 1424410835
ISSN:0190-5848
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.