Teaching and learning programming and software engineering via interactive gaming

Massive Open Online Courses (MOOCs) have recently gained high popularity among various universities and even in global societies. A critical factor for their success in teaching and learning effectiveness is assignment grading. Traditional ways of assignment grading are not scalable and do not give...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:2013 35th International Conference on Software Engineering (ICSE) s. 1117 - 1126
Hlavní autori: Tillmann, Nikolai, de Halleux, Jonathan, Tao Xie, Gulwani, Sumit, Bishop, Judith
Médium: Konferenčný príspevok..
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: IEEE 01.05.2013
Predmet:
ISBN:9781467330732, 1467330736
ISSN:0270-5257
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.