Decoupling the entity-component-system pattern using semantic traits for reusable realtime interactive systems

The Entity-Component-System (ECS) pattern has become a major design pattern used in modern architectures for Real-Time Interactive System (RIS) frameworks. The pattern decouples different aspects of a simulation like graphics, physics, or AI vertically. Its main purpose is to separate algorithms, pr...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:2015 IEEE 8th Workshop on Software Engineering and Architectures for Realtime Interactive Systems (SEARIS) s. 25 - 32
Hlavní autori: Wiebusch, Dennis, Latoschik, Marc Erich
Médium: Konferenčný príspevok..
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: IEEE 24.03.2015
Predmet:
ISSN:2328-7829
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.