Decoupling the entity-component-system pattern using semantic traits for reusable realtime interactive systems
The Entity-Component-System (ECS) pattern has become a major design pattern used in modern architectures for Real-Time Interactive System (RIS) frameworks. The pattern decouples different aspects of a simulation like graphics, physics, or AI vertically. Its main purpose is to separate algorithms, pr...
Uložené v:
| Vydané v: | 2015 IEEE 8th Workshop on Software Engineering and Architectures for Realtime Interactive Systems (SEARIS) s. 25 - 32 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , |
| Médium: | Konferenčný príspevok.. |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
IEEE
24.03.2015
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 2328-7829 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!