Research on 3D Simulation Technology of Multi-fragment Damage Assessment Based on Distributed Computing

Aiming at the lack of multi-fragment collision detection for complex targets in damage assessment simulation, a technical solution is proposed to use open source scene graphics OSG and Bullet physics engine to combine distributed computing to solve collision detection of different fragments. A self-...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International Symposium on Distributed Computing and Applications to Business, Engineering & Science (Online) s. 201 - 204
Hlavní autori: Yuan, Maocai, Li, Kun, Fan, Yujiao, Zheng, Hao, Xu, Yuchong
Médium: Konferenčný príspevok..
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: IEEE 01.10.2022
Predmet:
ISSN:2473-3636
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.