Social dimensions in the lab session when novices learn to program

This full research paper reports on a study of social dimensions when students learn to program. The aim of this study is to investigate students' experiences of social dimensions in learning to program as novices in a pair-programming lab setting. Data was collected by means of individual inte...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:2020 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE) s. 1 - 9
Hlavní autori: von Hausswolff, Kristina, Weurlander, Maria
Médium: Konferenčný príspevok..
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: IEEE 21.10.2020
Edícia:Frontiers in Education Conference
Predmet:
ISBN:1728189616, 9781728189628, 1728189624, 9781728189611
ISSN:2377-634X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.